خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فاضلیان:

 دولت تورم و گرانی اجناس را کنترل کند/ گرانی کمرشکن است و بیداد می‌کند

همدان-امام جمعه موقت همدان گفت: آنچه که از دولت می‌خواهیم این است که تورم و گرانی اجناس را کنترل کند، گرانی کمرشکن است و بیداد می‌کند مسئولان مملکت باید به فکر باشند یک جنس نباید در چند جا چند قیمت دارد.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۲۶
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، تنها آزادی بیان نیست، بلکه آزادی جنایت و شرارت و در حقیقت بیانگر زبونی و ذلت دشمنان است، اظهار کرد: قرآن کریم کتابی است که هم لفظش و هم معنایش از طرف خداست و چطور غرب به خودش اجازه می‌دهد به قرآنی که ۲ میلیارد پیرو دارد توهین کنند.

وی یادآور شد: غربی‌ها با حمایت از اغتشاشات، تحریم اقتصادی و انجام ترور متعدد سودی نبردند و حال به قرآن اهانت می‌کنند.

امام جمعه موقت همدان با تبریک دهه فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پهلوی ۳۸۴ صندوق از اموال مردم ایران را برداشت و فرار کرد.

وی خواستار فضاسازی شهری روستایی و اداری و بازاری و محلی در دهه فجر شد و تاکید کرد: فضای جامعه باید فضای بانشاط باشد.

فاضلیان عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود در دهه فجر مغازه‌ها و خانه‌ها پرچم ایران را بزنند که جواب کسانی است که به ایران و اسلام توهین کرده‌اند.

وی خطاب مسئولان استانی گفت: گسترش خدمات عمومی از سوی دولتمردان نسبت به مردم باید در دهه فجر انجام شود از جمله بخشش جرایم بانکی، بخشش عوارض شهرداری، ارائه خدمات رایگان و... به طوری که شیرینی انقلاب در کام مردم بنشیند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به ضرورت صرفه جویی درمصرف انرژی گفت: حتی اگر مشکل نداشیتم باید رعایت می‌کردیم در همه شرایط باید اسراف را حذف و بهینه مصرف کنیم.

وی ادامه داد: آنچه که از دولت می‌خواهیم این است که تورم و گرانی اجناس را کنترل کند، گرانی کمرشکن است و بیداد می‌کند مسئولان مملکت باید به فکر باشند یک جنس نباید در چند جا چند قیمت دارد.

فاضلیان در پایان گفت: شهید سلیمانی در باره تقوی می‌گوید هم در حفظ خانواده خود حریص باشید و هم در ولنگاری جامعه بی‌تفاوت نباشید.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات